სსმ მოსწავლეების მონიტორინგი-II სემესტრი


                                  სსმ მოსწავლის მონიტორინგი 2017-2018 სასწავლო წელი II სემესტრი

      საგანი: ისტორია
            მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
            მოსწავლე: გიორგი მუნჯიშვილი
 გრძელვადიანი მიზანი: 1.სწს შეუძლია ახსნას მიგრაციის მიზეზები, ამოიცნოს სურათების საშუალებით მიგრაციის სახეობები.
2.მოსწავლე აღწერს მსოფლიოს 7 საოცრებებს.


მოკლევადიანი მიზნები
იანვარი

თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი

1
სახელმძღვანელოს გამოყენებით მოსწავლე შეისწავლის ილუსტრაციებს და არკვევს მიგრაციის მიზეზებს
მიაღწია. სურათების დახმარებით მოსწავლე ანსხვავებს მიგრაციის სახეობებს.






2
2.2 მოსწავლე რამოდენიმე წინადადებით აღწერს სოფლიდან ქალაქში გადმოსახლების მიზეზს



მიაღწია, მოსწავლე მოკლე ჩანახატის სახით აღწერს სოფლიდან მიგრირებული მოსახლეობის ყოფა-ცხოვრებას





3
ილუსტრაციების საშუალებით შეისწავლის მსოფლიოს 7 საოცრებებს


აღწევს. მოსწავლე სურათების დახმარებით ასახელებს მსოფლიოს 7 საოცრებებს.




4
მსოფლიოს 7 საოცრებიდან ირჩევს ერთ-ერთს და აღწერს.



აღწევს. მოსწავლე ახასიათებს და ვერბალურად  აღწერს მსოფლიოს 7 საოცრებიდან ერთ-ერთს, კონკრეტულად კი ეგვიპტის პირამიდებს.


5
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე




აღწევს. მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე.



                                  სსმ მოსწავლის მონიტორინგი 2017-2018 სასწავლო წელი II სემესტრი

      საგანი: ისტორია
            მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
            მოსწავლე: ილია ეგრისელაშვილი
 გრძელვადიანი მიზანი: 1.სწს შეუძლია ახსნას მიგრაციის მიზეზები, ამოიცნოს სურათების საშუალებით მიგრაციის სახეობები.
2.განასხვავებს მსფოფლიოს ორ რელიგიას; ქრისტიანობას და ისლამს


მოკლევადიანი მიზნები
იანვარი

თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი

1
სახელმძღვანელოს გამოყენებით მოსწავლე შეისწავლის ილუსტრაციებს და არკვევს მიგრაციის მიზეზებს
მიაღწია. სურათების დახმარებით მოსწავლე ანსხვავებს მიგრაციის სახეობებს.






2
2.2 მოსწავლე რამოდენიმე წინადადებით აღწერს სოფლიდან ქალაქში გადმოსახლების მიზეზს



მიაღწია, მოსწავლე მოკლე ჩანახატის სახით აღწერს სოფლიდან მიგრირებული მოსახლეობის ყოფა-ცხოვრებას





3
მოსწავლე საუბრობს საკუთარ უფლებებზე


ნაწილობრივ აღწევს. მოსწავლე ზოგადად ჩამოთვლის საკუთარ პიროვნულ უფლებებს,



4
მოსწავლე განსახვავებს ქრისტიანულ და ისლამურ რელიგიებს



ნაწილობრივ აღწევს. მოსწავლე ასახელებს იმ პიორვნებებს ვინც გაავრცელა ქრისტიანობა და ისლამი.


5
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე




აღწევს. მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე.




                                  სსმ მოსწავლის მონიტორინგი 2017-2018 სასწავლო წელი II სემესტრი

      საგანი: ისტორია
            მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
            მოსწავლე: ილია ეგრისელაშვილი
 გრძელვადიანი მიზანი: 1.სწს შეუძლია ახსნას მიგრაციის მიზეზები, ამოიცნოს სურათების საშუალებით მიგრაციის სახეობები.
2.განასხვავებს მსფოფლიოს ორ რელიგიას; ქრისტიანობას და ისლამს


მოკლევადიანი მიზნები
იანვარი

თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი

1
სახელმძღვანელოს გამოყენებით მოსწავლე შეისწავლის ილუსტრაციებს და არკვევს მიგრაციის მიზეზებს
მიაღწია. სურათების დახმარებით მოსწავლე ანსხვავებს მიგრაციის სახეობებს.






2
2.2 მოსწავლე რამოდენიმე წინადადებით აღწერს სოფლიდან ქალაქში გადმოსახლების მიზეზს



მიაღწია, მოსწავლე მოკლე ჩანახატის სახით აღწერს სოფლიდან მიგრირებული მოსახლეობის ყოფა-ცხოვრებას





3
მოსწავლე საუბრობს საკუთარ უფლებებზე


ნაწილობრივ აღწევს. მოსწავლე ზოგადად ჩამოთვლის საკუთარ პიროვნულ უფლებებს,



4
მოსწავლე განსახვავებს ქრისტიანულ და ისლამურ რელიგიებს



ნაწილობრივ აღწევს. მოსწავლე ასახელებს იმ პიორვნებებს ვინც გაავრცელა ქრისტიანობა და ისლამი.


5
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე




აღწევს. მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე.





No comments:

Post a Comment