სსმ მოსწავლის
მონიტორინგი 2017-2018 სასწავლო წელი II სემესტრი
საგანი: ისტორია
მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
მოსწავლე: გიორგი
მუნჯიშვილი
გრძელვადიანი მიზანი: 1.მოსწავლეს შეუძლია ახსნას მიგრაციის მიზეზები, ამოიცნოს სურათების საშუალებით
მიგრაციის სახეობები.
2.მოსწავლე
აღწერს მსოფლიოს 7 საოცრებებს.
მოკლევადიანი მიზნები
|
იანვარი
|
თებერვალი
|
მარტი
|
აპრილი
|
მაისი
|
||||||
1
|
მიაღწია.
სურათების დახმარებით მოსწავლე ანსხვავებს მიგრაციის სახეობებს.
|
||||||||||
2
|
2.2 მოსწავლე რამოდენიმე წინადადებით აღწერს სოფლიდან
ქალაქში გადმოსახლების მიზეზს
|
მიაღწია,
მოსწავლე მოკლე ჩანახატის სახით აღწერს სოფლიდან მიგრირებული მოსახლეობის
ყოფა-ცხოვრებას
|
|||||||||
3
|
ილუსტრაციების საშუალებით შეისწავლის მსოფლიოს 7 საოცრებებს
|
აღწევს.
მოსწავლე სურათების დახმარებით ასახელებს მსოფლიოს 7 საოცრებებს.
|
|||||||||
4
|
მსოფლიოს 7 საოცრებიდან ირჩევს ერთ-ერთს და
აღწერს.
|
აღწევს.
მოსწავლე ახასიათებს და ვერბალურად
აღწერს მსოფლიოს 7 საოცრებიდან ერთ-ერთს, კონკრეტულად კი ეგვიპტის
პირამიდებს.
|
|||||||||
5
|
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების
მნიშვნელობაზე
|
აღწევს.
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე.
|
|||||||||
სსმ მოსწავლის
მონიტორინგი 2017-2018 სასწავლო წელი II სემესტრი
საგანი: ისტორია
მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
მოსწავლე: ილია
ეგრისელაშვილი
გრძელვადიანი მიზანი: 1.მოსწავლეს შეუძლია ახსნას მიგრაციის მიზეზები, ამოიცნოს სურათების საშუალებით
მიგრაციის სახეობები.
2.განასხვავებს
მსფოფლიოს ორ რელიგიას; ქრისტიანობას და ისლამს
მოკლევადიანი მიზნები
|
იანვარი
|
თებერვალი
|
მარტი
|
აპრილი
|
მაისი
|
||||||
1
|
მიაღწია.
სურათების დახმარებით მოსწავლე ანსხვავებს მიგრაციის სახეობებს.
|
||||||||||
2
|
2.2 მოსწავლე რამოდენიმე წინადადებით აღწერს სოფლიდან
ქალაქში გადმოსახლების მიზეზს
|
მიაღწია,
მოსწავლე მოკლე ჩანახატის სახით აღწერს სოფლიდან მიგრირებული მოსახლეობის
ყოფა-ცხოვრებას
|
|||||||||
3
|
მოსწავლე საუბრობს საკუთარ უფლებებზე
|
ნაწილობრივ
აღწევს. მოსწავლე ზოგადად ჩამოთვლის საკუთარ პიროვნულ უფლებებს,
|
|||||||||
4
|
მოსწავლე განსახვავებს ქრისტიანულ და ისლამურ
რელიგიებს
|
ნაწილობრივ
აღწევს. მოსწავლე ასახელებს იმ პიორვნებებს ვინც გაავრცელა ქრისტიანობა და
ისლამი.
|
|||||||||
5
|
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების
მნიშვნელობაზე
|
აღწევს.
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე.
|
|||||||||
სსმ მოსწავლის
მონიტორინგი 2017-2018 სასწავლო წელი II სემესტრი
საგანი: ისტორია
მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
მოსწავლე: ილია
ეგრისელაშვილი
გრძელვადიანი მიზანი: 1.მოსწავლეს შეუძლია ახსნას მიგრაციის მიზეზები, ამოიცნოს სურათების საშუალებით
მიგრაციის სახეობები.
2.განასხვავებს
მსფოფლიოს ორ რელიგიას; ქრისტიანობას და ისლამს
მოკლევადიანი მიზნები
|
იანვარი
|
თებერვალი
|
მარტი
|
აპრილი
|
მაისი
|
||||||
1
|
მიაღწია.
სურათების დახმარებით მოსწავლე ანსხვავებს მიგრაციის სახეობებს.
|
||||||||||
2
|
2.2 მოსწავლე რამოდენიმე წინადადებით აღწერს სოფლიდან
ქალაქში გადმოსახლების მიზეზს
|
მიაღწია,
მოსწავლე მოკლე ჩანახატის სახით აღწერს სოფლიდან მიგრირებული მოსახლეობის
ყოფა-ცხოვრებას
|
|||||||||
3
|
მოსწავლე საუბრობს საკუთარ უფლებებზე
|
ნაწილობრივ
აღწევს. მოსწავლე ზოგადად ჩამოთვლის საკუთარ პიროვნულ უფლებებს,
|
|||||||||
4
|
მოსწავლე განსახვავებს ქრისტიანულ და ისლამურ
რელიგიებს
|
ნაწილობრივ
აღწევს. მოსწავლე ასახელებს იმ პიორვნებებს ვინც გაავრცელა ქრისტიანობა და
ისლამი.
|
|||||||||
5
|
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების
მნიშვნელობაზე
|
აღწევს.
მოსწავლე ვერბალურად მსჯელობს განათლების მნიშვნელობაზე.
|
|||||||||
No comments:
Post a Comment