სსმ მოსწავლეების მონიტორინგი
I სემესტრის ანგარიში
საგანი: ისტორია
მასწავლებელი: ნანა
ზაზანაშვილი
მოსწავლე: გიორგი
მუნჯიშვილი
გრძელვადიანი მიზანი: მოსწავლეს
შეუძლია
დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის
ისტორიულ ეპოქებთან.
მოკლევადიანი მიზნები
|
ოქტომბერი
|
ნოემბერი
|
დეკემბერი
|
||||
1
|
მიაღწია.
მოსწავლე ახდენს სურათების დახმარებით უძველესი ადამინის ყოფა-ცხოვრების
აღწერას.
|
||||||
2
|
2.2 მოსწავლე ჩამოთვლის უძველესი ადამიანის
საქმიანობის ტიპებს .
|
მიაღწია,
მოსწავლე ილუსტრაციების დახმარებით ჩამოთვლის პირველყოფილი ადამიანის
საქმიანობის ტიპებს
|
|||||
3
|
განასხვავებს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის შრომისა და
ბრძოლის იარაღებს.
|
მიაღწია,
მოსწავლე განასხვავებს სხვადასხვა ბრძოლის იარაღებს და ასახელებს მათ
დანიშნულებას
|
|||||
4
|
ირჩევს ერთ-ერთ ბრძოლას (ან საომარ კამპანიას) და წერილობით მსჯელობს მასში
მხედართმთავრის როლზე;
მაგ:ალექსანდრე
მაკედონელის დახასიათება.
|
ნაწილობრივ
მიაღწია. მოსწავლე ახასიათებს ალექსანდრე მაკედონელის პიროვნებას, თუმცა უჭირს
მისი როლის განსაზღვრა ეპოქაში
|
|||||
საგანი: ისტორია
მასწავლებელი: ნანა
ზაზანაშვილი
მოსწავლე: ილია
ეგრისელაშვილი
გრძელვადიანი მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი პირობები.
მოკლევადიანი
მიზნები
|
ოქტომბერი
|
ნოემბერი
|
დეკემბერი
|
||||
1
|
|
ნაწილობრივ
მიაღწია
ერთვება
წესების შემუშავებაში, თუმცა უჭირს მათი დაცვა
|
|||||
2
|
2.2 ასახელებს მისთვის ნაცნობ კონფლიქტის ტიპებს.
|
მიაღწია.ასახელებს
კონფლიქტებს სასკოლო ცხოვრებიდან
|
|||||
3
|
მოსწავლემ უნდა ჩამოთვალოს რომელი
უფლებებიც იცის და ახსნას თუ რატომ არ ის ამ უფლებების დაცვა საჭირო
|
ნაწილობრივ
მიაღწია.ჩამოთვლის მათ, თუმცა უჭირს მათი რეალიზება
|
|||||
4
|
მოსწავლემ უნდა ახსნას რა მოხდება თუ
მისი უფლებები დაირღვევა საზოგადოებაში, ან თვითონ შეზღუდავს სხვის უფლებებს.
|
მიაღწია,იცის
რა მოყვება მისი უფლებების დარღვევას.
|
|||||
5
|
ასახელებს სხვადასხვა ბრძოლის იარღებს
და აღწერს მათ დანიშნულებას
|
მიაღწია.
მოსწვალლეს ილუტრაციების დახმარებით შეუძლია საბრძოლო იარაღების ამოცნობა.
|
|||||
No comments:
Post a Comment