მოსწავლის
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
2017-18 სასწ.წელი
საგანი: ისტორია
კლასი: VIII ა
მოსწავლე: ილია ეგრისელაშვილი
საგნის პედაგოგი: ნანა ზაზანაშვილი
შეფასების შედეგები
მიმართულება( თქვენს საგანში რა
მიმართულებებიც არის ესგს მიხედვით, ცხრილში ჩამოწერთ ცალ-ცალკე მიმართულების
მიხედვით ძლიერ და სუსტ მხარეებს)
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
დრო და სივრცე
|
მოსწავლეს შეუძლია ფაქტების და მოვლენების
აღქმა
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია ფაქტების მოვლენებთან დაკავშირება და მათი გაიგივება ისტორიულ
ეპოქასთან
|
სახელმწიფო
მმართვეელობა და პოლიტიკა
|
მოსწავლეს შეუძლია გაერკვეს სახელმწიფოს,
კანონის არსში.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია სახელმწიფოს მმართველობის ტიპების ახსნა და
მათი დაკავშირება კონკრეტულ სახელმწიფოებთან.
|
გარემო და ეკონომიკა
|
მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკის,
კომუნიკაციის მნიშვნელობის ახსნა.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია გარემოს და
ეკონომიკის ურთიერთმიმართების დადგენა,დაკავშირება.
|
კულტურა და რელიგია
|
მოსწავლემ იცის რელიგიის მნიშვნელობა ,
ასევე ესმის განათლების არსი.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია სხვადასხვა
რელიგიების ჩამოთვლა და მათი ლოკაციის ადგილების დადგენა.
|
ადამიანი და
საზოგადოება
|
მოსწავლეს ესმის ადამიანის უფლებებისა და
მოვალეობების არსი
|
მოსწავლეს არ შეუძლია საზოგადოების
მნიშვნელობის და მასში არსებული წესრიგის გაანალიზება
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზნები:
მიმართულება:1. ადამიანი და საზოგადოება;
2. სახელმწიფო
მმართველობა და პოლიტიკა
ისტ.VIII.10. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას კანონის უზენაესობის მნიშვნელობა სახელმწიფოსთვის.
ისტ.VIII.12 მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი პირობები.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1. თანაკლასელებთან ერთად შეიმუშავებს და იცავს კლასში სამართლიანი ურთიერთობების/ქცევის წესებს;
1.2. განმარტავს, რას ნიშნავს სამართალი და ასახელებს იმ კანონებს, რომლებიც შეესაბამება მის ზნეობრივ ღირებულებებს;
1.3.ხსნის, თუ რატომ ევალება პიროვნებას კანონის დაცვა; ასახელებს იმ საშიშროებებს, რაც მოსდევს ადამიანის (განსაკუთრებით არასრულწლოვანის) არაკანონიერ მოქმედებას.
|
18.09-29.09
|
2
|
2.1თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად გაითამაშებს
სიტუაციას, როდესაც ილახება ადამიანის ღირსება ან
თავისუფლება; გამოთქვამს
და
ასაბუთებს
თავის მოსაზრებას ამ ღირებულებების მნიშვნელობის შესახებ.
2.2 ასახელებს
მისთვის ნაცნობ კონფლიქტის ტიპებს.
|
18.09- 29.09
|
მიზნის შესაბამისი
აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება
აქტივობა(კლასი,, რესურს ოთახი
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი( მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
მოსწავლემ
უნდა ჩამოწეროს მისი და მისი თანატოლების უფლებები
|
თაბახის
ფურცელი, სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
მოსწავლემ უნდა ჩამოთვალოს რომელი
უფლებებიც იცის და ახსნას თუ რატომ არ ის ამ უფლებების დაცვა საჭირო
|
თაბახის
ფურცელი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.3
|
მოსწავლემ უნდა ახსნას რა მოხდება თუ
მისი უფლებები დაირღვევა საზოგადოებაში, ან თვითონ შეზღუდავს სხვის უფლებებს.
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
სიმულაციური თამაში
|
საკლასო ოთახი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
მოსწავლე ჩამოწერს კონფლიქტის იმ
სახეობებს, რომელსაც იცნობს
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მიმართულება: 1.დრო და
სივრცე,
2.სახელმწიფო
მმართველობა და პოლიტიკა
გრძელვადიანი მიზანი:
ისტ.VIII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
დააკავშიროს ფაქტები და
მოვლენები
შესაბამის
ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია
შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები, განვითარება და შედეგები.
ისტ.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას სახელმწიფოში მმართველობის ფორმისა და
პოლიტიკური რეჟიმის ურთიერთკავშირი.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1ადგენს ცხრილს,
რომელშიც
სახელმძღვანელოში არსებულ თემებთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან ფაქტებსა და მოვლენებს ალაგებს ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით და მიაკუთვნებს მათ შესაბამის ეპოქებს
1.2განასხვავებს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის შრომისა და
ბრძოლის იარაღებს.
|
2/10-13/10
|
2
|
2.1ირჩევს ერთ-ერთ ბრძოლას (ან საომარ კამპანიას) და წერილობით მსჯელობს მასში მხედართმთავრის როლზე;
2.2კლასში სიმულაციური თამაშის
დროს ცდილობს
დიალოგის მეშვეობით
გამოძებნოს რომელიმე კონფლიქტის მოგვარების გზები;
2.3 ისაუბრებს
ომის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
|
16/10-27/10
|
3
|
3.1ადარებს ერთმანეთს სხვადასხვა პოლიტიკურ რეჟიმს
და ირჩევს საქართველოსთვის,
მისი აზრით, ყველაზე ეფექტურს;
3.2განმარტავს სახელმწიფოს ცნებას და ახასიათებს მის ძირითად ელემენტებს
3.3ჩამოთვლის საზოგადოებრივ ინტერესებს, რომელთა უგულებელყოფის უფლებაც
სახელმწიფოს არ აქვს.
|
30/10-10/11
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი,
პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
მოსწავლეს ცხრილის დახმარებით ჩამოწერს
ქრონოლოგიურად ისტორიულ ფაქტებს
|
სახელმძღვანელორვეული
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
ასახელებს სხვადასხვა ბრძოლის იარღებს
და აღწერს მათ დანიშნულებას
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
ერთ-ერთი ბრძოლის მაგალითზე ახასიათებს
მხედარმთავარს
|
სახელმძღვანელო
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
სიმულაციური თამაში
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.3
|
აირჩევს ერთ-ერთ ომს და
შეძლებისდაგვარად მსჯელობს მის შედეგებზე
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
3.1
|
ორ სახელმწიფოს შორის ადგენს
მსგავსება-განსხვავებას
|
სახელმძღვანელო
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
3.2
|
საქართველოს მაგალითზე
მსჯელობს სახელმწიფოს ცნებაზე
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
3.3
|
საკუთარი მაგალითზე მსჯელობს
ადამიანის რომელი უფლებები არ უნდა შეზღუდოს სახელმწიფომ.
|
სახელმძღვანელ
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მიმართულება: 1. გარემო
და ეკონომიკა
2. ადამიანი და
საზოგადოება
გრძელვადიანი მიზანები:
ისტ.VIII.2.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
კონფლიქტის
შედეგად გამოწვეული მიგრაციული პროცესები.
ისტ.VIII.11.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანის უფლებების
საფუძვლები და მათი
განვითარების ისტორიული პირობები.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1ინდივიდუალურად ან ჯგუფური მუშაობისას ცხრილის საშუალებით განასხვავებს მიგრაციის ტიპებს. აჯგუფებს სხვადასხვა ტიპის
მიგრაციის მიზეზებსა და
შედეგებს;
2.2
წერს თემას, რომელშიც
აღწერს საქართველოში სოფლიდან ქალაქში გადმოსახლებული ოჯახის ცხოვრებას
2.3წერს თემას, რომელშიც აღწერს უცხო ქვეყანაში ახალმოსახლეთა გადასახლების
მიზეზებს, ახალ გარემოში მიგრანტების
ყოველდღიურ ყოფას;
|
22/01-16/02
|
2
|
2.1 საკუთარი
უფლებებიდან გამოყოფს
თანდაყოლილ და შეძენილ უფლებებს;
2.2 თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად გაითამაშებს
სიტუაციას, როდესაც ილახება ადამიანის ღირსება ან
თავისუფლება;
2.3 ჩამოთვლის
პროტესტის
გამოხატვის
მშვიდობიან ფორმებს;
ასახელებს მაგალითებს მშობლიური თუ
სხვა ქვეყნის ისტორიიდან და კონკრეტულ შემთხვევაში
აფასებს პროტესტის შედეგებს;
|
19/02-23/03
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი,
პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
ცხრილის
დახმარებით აჯგუფებს შიდა და გარე მიგრაციებს
|
სახელმძღვანელო,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
რვეულში
წერს რამოდენიმე წინადადებით სოფლიდან ხალხის წამოსვლის მიზეზებს
|
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.3
|
მსჯელობს
საქართველოს მოქალაქეების გარე მიგრაციის მიზეზებზე
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
საკუთარი თავის მაგალითზე
განასხვევბს თანდაყოლილ და შეძენილ უფლებებს
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
სიმულაციური თამაში
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.3
|
რვეულში ჩამოწერს მისთვის
ნაცნობ პროტესტის გამოხატვის ფორმებს
|
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მიმართულება: 1.
კულტურა და რელიგია
გრძელვადიანი მიზნები:
ისტ.VIII.15.
მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიოში არსებული
რელიგიური
სისტემების კლასიფიკაცირება და მათ შორის
არსებულ მსგავსებებისა და განსხვავებების გააზრება.
ისტ.VIII.17. მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს
განათლების
სისტემის საფუძვლები.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1 ანსხვავებს მონოთეისტურ
და პოლითეისტურ რელიგიებს
1.2აყალიბებს
მსოფლიოში ყველაზე ფართოდ
გავრცელებული რელიგიების
(ქრისტიანობა, ისლამი) ძირითად ცნებებს;
1.3ჩამოთვლის პიროვნებებს, რომლებსაც განსაკუთრებული წვლილი მიუძღვით ისლამისა და
ქრისტიანობის ჩამოყალიბებაში.
|
2/04-20/04
|
2
|
2.1 ერთმანეთს ადარებს, თუ როგორ სწავლობდნენ ბავშვები განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში
2.2 ახასიათებს საუნივერსიტეტო
სისტემას
2.3წერს თემას გოგონებისა და ბიჭების განათლების მიღების უთანაბრობაზე
განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში;
|
7/05-25/05
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი,
პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
რვეულში ჩამოწერს ცხრილის დახმარებით
მონოთეისტურ და პოლითეისტურ რელიგიებს
|
სახელმძღვანელო,რუკა,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
რვეულში
ჩამოწერს მსოფლიოში გავრცელებულ რელიგიებს რუკის დახმარებით
|
სახელმძღვანელო,რუკა,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.3
|
მსჯელობს
პიროვნების როლზე რელიგიაში
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
ცხრილში ჩამოწერს განათლების სისტემის
განსხვავებს სხვადასხვა ქვეყანაში
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
მსჯელობს უნივერსიტეტსი და
სკოლის განათლების განსხვავებზებზე
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელილ
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.3
|
რვეულში რამოდენიმე
წინადადებით წერს განათლების მიღების მნიშვნელობაზე
|
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მოსწავლის
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
2017-18 სასწ.წელი
საგანი: ისტორია
კლასი: VII დ
მოსწავლე: გიორგი მუნჯიშვილი
საგნის პედაგოგი: ნანა ზაზანაშვილი
შეფასების შედეგები
მიმართულება( თქვენს საგანში რა
მიმართულებებიც არის ესგს მიხედვით, ცხრილში ჩამოწერთ ცალ-ცალკე მიმართულების
მიხედვით ძლიერ და სუსტ მხარეებს)
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
დრო და სივრცე
|
მოსწავლეს შეუძლია ფაქტების და მოვლენების
აღქმა
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია ფაქტების მოვლენებთან დაკავშირება და მათი გაიგივება ისტორიულ
ეპოქასთან
|
სახელმწიფო მმართვეელობა
და პოლიტიკა
|
მოსწავლეს შეუძლია გაერკვეს სახელმწიფოს,
კანონის არსში.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია სახელმწიფოს მმართველობის ტიპების ახსნა და
მათი დაკავშირება კონკრეტულ სახელმწიფოებთან.
|
გარემო და ეკონომიკა
|
მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკის,
კომუნიკაციის მნიშვნელობის ახსნა.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია გარემოს და
ეკონომიკის ურთიერთმიმართების დადგენა,დაკავშირება.
|
კულტურა და რელიგია
|
მოსწავლემ იცის რელიგიის მნიშვნელობა ,
ასევე ესმის განათლების არსი.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია სხვადასხვა
რელიგიების ჩამოთვლა და მათი ლოკაციის ადგილების დადგენა.
|
ადამიანი და
საზოგადოება
|
მოსწავლეს ესმის ადამიანის უფლებებისა და
მოვალეობების არსი
|
მოსწავლეს არ შეუძლია საზოგადოების
მნიშვნელობის და მასში არსებული წესრიგის გაანალიზება
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზნები:
მიმართულება:1. დრო და სივრცე;
ისტ.VII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
დააკავშიროს ფაქტები და
მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VII. 2. მოსწავლეს
შეუძლია
განსაზღვროს სხვადასხვა
ქვეყნის, ისტორიულ-
ეთნოგრაფიულ ი მხარისა და
გეოგრაფიული ობიექტის მდებარეობა რუკაზე.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1. სახელმძღვანელოს
გაკვეთილიდან ამოიწერს იმ ძირითად მოვლენებს რაც ხდებოდა უძველესი ადამინის
ყოფა-ცხოვრებაში
1.2.სახელმძღვანელოში დატანილი
სურათის დახმარებით აღწერს თუ როგორ გამოიყურებოდა უძველესი ადამიანი.
|
18.09-29.09
|
2
|
2.1მოსწავლე
რუკის დახმარებით განსაზღვრავს უძველესი ადამიანის გადაადგილების მარშრუტს
2.2 მოსწავლე
ჩამოთვლის უძველესი ადამიანის საქმიანობის ტიპებს .
|
18.09- 29.09
|
მიზნის შესაბამისი
აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა(კლასი,, რესურს ოთახი
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი( მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
სახელმძღვანელოს
გაკვეთილიდან ამოიწერს იმ ძირითად მოვლენებს რაც ხდებოდა უძველესი ადამინის
ყოფა-ცხოვრებაში
მაგ:
სად ცხოვრობდა? რას აკეთებდა?
|
რვეული,სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
სახელმძღვანელოში
დატანილი სურათის დახმარებით აღწერს თუ როგორ გამოიყურებოდა უძველესი ადამიანი.
მაგ:
როგორი აღნაგობისაა? რა აცვია? რით განსხვავდება დღევანდელი ადამიანისგან?
|
რვეული,
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
მოსწავლე
რუკის დახმარებით განსაზღვრავს უძველესი ადამიანის გადაადგილების მარშრუტს
მაგ: სად ცხოვრობდა
თავდაპირველად? სად გადაადგილდა? რომელი ტერირიებზე დასახლდა?
|
საკლასო ოთახი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
მოსწავლე
ჩამოთვლის უძველესი ადამიანის საქმიანობის ტიპებს
მაგ:
შემგროვებლობა, ნადირობა, მიწათმოქმედება, მესაქონლეობა
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მიმართულება: 1. სახელმწიფო
მმართველობა და პოლიტიკა
გრძელვადიანი მიზანი:
ისტ.VII.3. მოსწავლეს
შეუძლია
დაახასიათოს და შეადაროს
ერთმანეთს სხვადასხვა
ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფოს
მმართველობის
ფორმები.
ისტ. VII 4.
მოსწავლეს
შეუძლია
იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე
ქვეყნის ისტორიაში.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1ადგენს ცხრილს,
რომელშიც
სახელმძღვანელოში არსებულ თემებთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან ფაქტებსა და მოვლენებს ალაგებს ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით და მიაკუთვნებს მათ შესაბამის ეპოქებს
1.2განასხვავებს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის შრომისა და
ბრძოლის იარაღებს.
|
2/10-13/10
|
2
|
2.1ირჩევს ერთ-ერთ ბრძოლას (ან საომარ კამპანიას) და წერილობით მსჯელობს მასში მხედართმთავრის როლზე;
მაგ:ალექსანდრე
მაკედონელის დახასიათება.
2.2 ისაუბრებს
ომის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
მაგ: რომაული
დაპყრობების მნიშვნელობა
|
16/10-27/10
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი,
პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
მოსწავლე ცხრილის დახმარებით ჩამოწერს
ქრონოლოგიურად ისტორიულ ფაქტებს
|
სახელმძღვანელორვეული
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
ასახელებს სხვადასხვა ბრძოლის იარღებს
და აღწერს მათ დანიშნულებას
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
ერთ-ერთი ბრძოლის მაგალითზე ახასიათებს
მხედარმთავარს
|
სახელმძღვანელო
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
აირჩევს ერთ-ერთ ომს და
შეძლებისდაგვარად მსჯელობს მის შედეგებზე
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მიმართულება: 1. გარემო
და ეკონომიკა
2.ადამიანი და საზოგადოება
გრძელვადიანი მიზანები:
ისტ.VII.5. მოსწავლეს
შეუძლია ახსნას,
თუ რა გავლენას ახდენს
ბუნებრივი
პირობები დასახლების ტიპებზე,
საზოგადოების
ტრადიციებსა და
მეურნეობის
განვითარებაზე.
ისტ.VII.8.
მოსწავლეს
შეუძლია
სხვადასხვა
წესი, ნორმა,
კანონი და
ტრადიცია განასხვავოს ამა
თუ იმ ისტორიული
ეპოქისადმი მათი
კუთვნილების
მიხედვით.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1ინდივიდუალურად ან ჯგუფური მუშაობისას ცხრილის საშუალებით განასხვავებს მიგრაციის ტიპებს. აჯგუფებს სხვადასხვა ტიპის
მიგრაციის მიზეზებსა და
შედეგებს;
2.2
წერს თემას, რომელშიც
აღწერს საქართველოში სოფლიდან ქალაქში გადმოსახლებული ოჯახის ცხოვრებას
|
22/01-16/02
|
2
|
2.1
გაეცნობა სამყაროს შვიდ საოცრებას
2.2
გაეცნობა ქრისტიანულ რელიგიას და მის ცნებებს
|
19/02-23/03
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი,
პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
ცხრილის
დახმარებით აჯგუფებს შიდა და გარე მიგრაციებს
|
სახელმძღვანელო,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
რვეულში
წერს რამოდენიმე წინადადებით სოფლიდან ხალხის წამოსვლის მიზეზებს
|
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.3
|
მსჯელობს
საქართველოს მოქალაქეების გარე მიგრაციის მიზეზებზე
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
2.1ვერბალურად
აღწერს სამყაროს შვიდი საოცრებიდან ერთ-ერთს ილუსტრაციის გამოყენებით
|
კლასი.
ილუსტრაცია.
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
რვეულში ჩამოწერს ქრისტიანობს
იმ ძირითად ცნებებს , რაც მისთვის ნაცნობია
|
კლასი,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
მიმართულება: 1.
კულტურა და რელიგია
გრძელვადიანი მიზნები:
ისტ.VII.9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაიაზროს რელიგიის მნიშვნელობა საზოგადოების
ცხოვრებასა
და მსოფლიო ისტორიულ
პროცესებში.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს
შეუძლია
მსჯელობა კულტურის შემადგენელ
ნაწილებზე.
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
1.1 ანსხვავებს მონოთეისტურ
და პოლითეისტურ რელიგიებს
1.2აყალიბებს
მსოფლიოში ყველაზე ფართოდ
გავრცელებული რელიგიების
(ქრისტიანობა, ისლამი) ძირითად ცნებებს;
1.3ჩამოთვლის პიროვნებებს, რომლებსაც განსაკუთრებული წვლილი მიუძღვით ისლამისა და
ქრისტიანობის ჩამოყალიბებაში.
|
2/04-20/04
|
2
|
2.1 ერთმანეთს ადარებს, თუ როგორ სწავლობდნენ ბავშვები განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში
2.2.წერს თემას გოგონებისა და ბიჭების განათლების მიღების უთანაბრობაზე
განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში;
|
7/05-25/05
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი,
პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1.1
|
რვეულში ჩამოწერს ცხრილის დახმარებით მონოთეისტურ
და პოლითეისტურ რელიგიებს
|
სახელმძღვანელო,რუკა,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.2
|
რვეულში
ჩამოწერს მსოფლიოში გავრცელებულ რელიგიებს რუკის დახმარებით
|
სახელმძღვანელო,რუკა,
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
1.3
|
მსჯელობს
პიროვნების როლზე რელიგიაში
|
კლასი
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.1
|
ცხრილში ჩამოწერს განათლების სისტემის
განსხვავებს სხვადასხვა ქვეყანაში
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
2.2
|
რვეულში რამოდენიმე
წინადადებით წერს განათლების მიღების მნიშვნელობაზე
|
რვეული
|
კლასი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
საგნის
მასწავლებელი
|
No comments:
Post a Comment