ინდ-სასწავლო გეგმები



მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
 2017-18 სასწ.წელი


საგანი: ისტორია
კლასი: VIII
მოსწავლე: ილია ეგრისელაშვილი
საგნის პედაგოგი: ნანა ზაზანაშვილი


შეფასების შედეგები


მიმართულება( თქვენს საგანში რა მიმართულებებიც არის ესგს მიხედვით, ცხრილში ჩამოწერთ ცალ-ცალკე მიმართულების მიხედვით ძლიერ და სუსტ მხარეებს)
ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები
დრო და სივრცე
მოსწავლეს შეუძლია ფაქტების და მოვლენების აღქმა
მოსწავლეს არ შეუძლია ფაქტების მოვლენებთან დაკავშირება და მათი გაიგივება ისტორიულ ეპოქასთან
სახელმწიფო მმართვეელობა და პოლიტიკა
მოსწავლეს შეუძლია გაერკვეს სახელმწიფოს, კანონის არსში.
მოსწავლეს არ შეუძლია სახელმწიფოს მმართველობის ტიპების ახსნა და მათი დაკავშირება კონკრეტულ სახელმწიფოებთან.
გარემო და ეკონომიკა
მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკის, კომუნიკაციის მნიშვნელობის ახსნა.
მოსწავლეს არ შეუძლია გარემოს და ეკონომიკის ურთიერთმიმართების დადგენა,დაკავშირება.
კულტურა და რელიგია
მოსწავლემ იცის რელიგიის მნიშვნელობა , ასევე ესმის განათლების არსი.
მოსწავლეს არ შეუძლია სხვადასხვა რელიგიების ჩამოთვლა და მათი ლოკაციის ადგილების დადგენა.
ადამიანი და საზოგადოება
მოსწავლეს ესმის ადამიანის უფლებებისა და მოვალეობების არსი
მოსწავლეს არ შეუძლია საზოგადოების მნიშვნელობის და მასში არსებული წესრიგის გაანალიზება



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა


გრძელვადიანი მიზნები:  
მიმართულება:1. ადამიანი და საზოგადოება;
                            2. სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
ისტ.VIII.10. მოსწავლეს შეუძლია  ახსნას  კანონის უზენაესობის მნიშვნელობა სახელმწიფოსთვის.
ისტ.VIII.12  მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი  პირობები.






მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი


1
1.1. თანაკლასელებთან ერთად შეიმუშავებს და იცავს კლასში სამართლიანი ურთიერთობების/ქცევის წესებს;
1.2. განმარტავს, რას ნიშნავს სამართალი და ასახელებს იმ კანონებს, რომლებიც შეესაბამება მის ზნეობრივ ღირებულებებს;
1.3.ხსნის, თუ რატომ ევალება პიროვნებას კანონის დაცვა; ასახელებს იმ საშიშროებებს, რაც მოსდევს ადამიანის (განსაკუთრებით არასრულწლოვანის) არაკანონიერ მოქმედებას.

18.09-29.09

2
2.1თალაბის ჯგუფთან თად გათასიტუაც, როდეაც ლახა ამი   თავისა;  გაოთქ დ ებ თავიაზრას ამ ბილობი ახბ.

2.2 ასახელებს მისთვის ნაცნობ კონფლიქტის ტიპებს.
18.09- 29.09




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი,, რესურს ოთახი
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი( მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
მოსწავლემ უნდა ჩამოწეროს მისი და მისი თანატოლების უფლებები

თაბახის ფურცელი, სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

მოსწავლემ უნდა ჩამოთვალოს რომელი უფლებებიც იცის და ახსნას თუ რატომ არ ის ამ უფლებების დაცვა საჭირო


თაბახის ფურცელი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.3
მოსწავლემ უნდა ახსნას რა მოხდება თუ მისი უფლებები დაირღვევა საზოგადოებაში, ან თვითონ შეზღუდავს სხვის უფლებებს.


სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1
სიმულაციური თამაში
საკლასო ოთახი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
მოსწავლე ჩამოწერს კონფლიქტის იმ სახეობებს, რომელსაც იცნობს
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
მიმართულება: 1.დრო და სივრცე,
                            2.სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა

გრძელვადიანი მიზანი:  
სტ.VIII.1.    დას     ფაქბი   ბი     სტორულ თა.
სტ.VIII.6. სწ ა   ისწლოსფლბი , გავითარ ა შბი.
სტ.VIII.8.       ა   ახას ახმწიფოში მმართველობი ფორმისოლიტიკური იმი ურთ.






მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

1.1ს   ცხრ ლშც   ახმძლოში   არულ        თან ულ ვნელოან ფაქბს ებ ალა ოლოგრი თამიმრობი უთვნათ მი ეპ
1.2გაისტორული შრომისოლრაღბს.
2/10-13/10

2

2.1რჩ -რთ ლას (ან აოარ ) ბი მსლო ში ედთა რო;
2.2ლაში    სიმულაცი    თააშს    როს    ლოს    ალოგს    ბით გაძეოს იმ ტიოგარ გზბი;
2.3 ისაუბრებს ომის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
16/10-27/10
3
3.1ს    რთნეთს    ა    ოლიტიკურ    იმს    ა    აქართლოვის, მისი აზრ ზე ურ;
3.2გაარ ახმწიოს ას ახასი მი დ   მე
3.3ჩაოთ აზოგ ბს, როლთა ბელყოფ უფაც ახმწიფოს არ აქვს.
30/10-10/11






მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
მოსწავლეს ცხრილის დახმარებით ჩამოწერს ქრონოლოგიურად ისტორიულ ფაქტებს
სახელმძღვანელორვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

ასახელებს სხვადასხვა ბრძოლის იარღებს და  აღწერს მათ დანიშნულებას
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1

ერთ-ერთი ბრძოლის მაგალითზე ახასიათებს მხედარმთავარს
სახელმძღვანელო რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2

სიმულაციური თამაში
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.3
აირჩევს ერთ-ერთ ომს და შეძლებისდაგვარად მსჯელობს მის შედეგებზე
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.1
ორ სახელმწიფოს შორის ადგენს მსგავსება-განსხვავებას
სახელმძღვანელო რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.2
საქართველოს მაგალითზე მსჯელობს სახელმწიფოს  ცნებაზე
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.3
საკუთარი მაგალითზე მსჯელობს ადამიანის რომელი უფლებები არ უნდა შეზღუდოს სახელმწიფომ.
სახელმძღვანელ
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი



მიმართულება: 1. გარემო და ეკონომიკა
                             2. ადამიანი და საზოგადოება
გრძელვადიანი მიზანები:  
სტ.VIII.2.     სწ  დაახასიოს  ფლტი გად  მოწვლი გრაცლი რო.
სტ.VIII.11.     გააოს მი უფლბიაფუებ ათი გავითაბი სტორ რო.



მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

1.1ნდივიუალრად ან ჯგუფრი აობისას ცხრ უაბი გამიგრაციიტიპებს. აჯგუფა   ტიმიგრაციბსა შბს;
2.2 რს    ,    რომელშც    აღწერს    აქართლოში    ოფლან    ქალაქში გაახლული  ახ ცხოას  
2.3რს , რომელშ აღრს ცხო ახალახლთა გაახლბიმიბს, ახალ გაში მიგრაბის ყოვე ყოფა;
22/01-16/02

2

2.1  უთარი ბიან გაოყოფს აყლ    ლ უფბს;
2.2 თალაბის ჯგუფთან თად გათასიტუაც, როდეაც ლახა ამი   თავისა; 
2.3 ჩაოთს   ტის   გაოხატვის   ვიბიან   ბს ახაგალშორი თუ ისტორიიან ლ შთხაში აფა სტი ბს;


19/02-23/03




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
ცხრილის დახმარებით აჯგუფებს შიდა და გარე მიგრაციებს
სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2
რვეულში წერს რამოდენიმე წინადადებით სოფლიდან ხალხის წამოსვლის მიზეზებს
რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.3
მსჯელობს საქართველოს მოქალაქეების გარე მიგრაციის მიზეზებზე
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1
საკუთარი თავის მაგალითზე განასხვევბს თანდაყოლილ და შეძენილ უფლებებს
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
სიმულაციური თამაში
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.3
რვეულში ჩამოწერს მისთვის ნაცნობ პროტესტის გამოხატვის ფორმებს
რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი

მიმართულება: 1. კულტურა და რელიგია
გრძელვადიანი მიზნები:

სტ.VIII.15.     სწ ა     მსოფლოში  არული  ური  სტბილაიკაცირ ათ შორს არულ მსგაბის ბი გააზრა.
სტ.VIII.17.  ისწლოს გაათბისტმი აფუბი.



მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

1.1 ანსხვავებს ისტურ ოლისურ
1.2აყალიბს    მსოფლი    ლაე    თოდ    გაული    ბი
(ქრისტია, ისლამი) ბს;
1.3ჩაოთ რონეებს, რობსაც გაუთლი წვლი მივიისლამისა ქრისტიბი ჩაოყალიბაშ.
2/04-20/04

2
2.1 თს ბს, როგ სწლონე გა ეპბსა თუ  ში
2.2 ახასიათ ივსიტ სისტას  
2.3რს ას გოგოის ბიბი გაათბი მიბი უთაროე გაულ ბს თუ ;
7/05-25/05



მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
რვეულში ჩამოწერს ცხრილის დახმარებით მონოთეისტურ და პოლითეისტურ რელიგიებს
სახელმძღვანელო,რუკა, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

რვეულში ჩამოწერს მსოფლიოში გავრცელებულ რელიგიებს რუკის დახმარებით
სახელმძღვანელო,რუკა, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.3
მსჯელობს პიროვნების როლზე რელიგიაში
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1

ცხრილში ჩამოწერს განათლების სისტემის განსხვავებს სხვადასხვა ქვეყანაში
სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
მსჯელობს უნივერსიტეტსი და სკოლის განათლების განსხვავებზებზე
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელილ
საგნის მასწავლებელი
2.3
რვეულში რამოდენიმე წინადადებით წერს განათლების მიღების მნიშვნელობაზე
რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი





მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
 2017-18 სასწ.წელი


საგანი: ისტორია
კლასი: VII
მოსწავლე: გიორგი მუნჯიშვილი
საგნის პედაგოგი: ნანა ზაზანაშვილი


შეფასების შედეგები


მიმართულება( თქვენს საგანში რა მიმართულებებიც არის ესგს მიხედვით, ცხრილში ჩამოწერთ ცალ-ცალკე მიმართულების მიხედვით ძლიერ და სუსტ მხარეებს)
ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები
დრო და სივრცე
მოსწავლეს შეუძლია ფაქტების და მოვლენების აღქმა
მოსწავლეს არ შეუძლია ფაქტების მოვლენებთან დაკავშირება და მათი გაიგივება ისტორიულ ეპოქასთან
სახელმწიფო მმართვეელობა და პოლიტიკა
მოსწავლეს შეუძლია გაერკვეს სახელმწიფოს, კანონის არსში.
მოსწავლეს არ შეუძლია სახელმწიფოს მმართველობის ტიპების ახსნა და მათი დაკავშირება კონკრეტულ სახელმწიფოებთან.
გარემო და ეკონომიკა
მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკის, კომუნიკაციის მნიშვნელობის ახსნა.
მოსწავლეს არ შეუძლია გარემოს და ეკონომიკის ურთიერთმიმართების დადგენა,დაკავშირება.
კულტურა და რელიგია
მოსწავლემ იცის რელიგიის მნიშვნელობა , ასევე ესმის განათლების არსი.
მოსწავლეს არ შეუძლია სხვადასხვა რელიგიების ჩამოთვლა და მათი ლოკაციის ადგილების დადგენა.
ადამიანი და საზოგადოება
მოსწავლეს ესმის ადამიანის უფლებებისა და მოვალეობების არსი
მოსწავლეს არ შეუძლია საზოგადოების მნიშვნელობის და მასში არსებული წესრიგის გაანალიზება



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა


გრძელვადიანი მიზნები:  
მიმართულება:1. დრო და სივრცე;
                          
სტ.VII.1. სწს შააროს ფაქი შმიისტორულ ოქთა.
სტ.VII. 2. სწს შა გააზღოს ა ქის, ისტორ- რაფულ ი ხარისა გოგრული ობიტიდეა რუ.


მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი


1
1.1. სახელმძღვანელოს გაკვეთილიდან ამოიწერს იმ ძირითად მოვლენებს რაც ხდებოდა უძველესი ადამინის ყოფა-ცხოვრებაში
1.2.სახელმძღვანელოში დატანილი სურათის დახმარებით აღწერს თუ როგორ გამოიყურებოდა უძველესი ადამიანი.


18.09-29.09

2
2.1მოსწავლე რუკის დახმარებით განსაზღვრავს უძველესი ადამიანის გადაადგილების მარშრუტს

2.2 მოსწავლე ჩამოთვლის უძველესი ადამიანის საქმიანობის ტიპებს .
18.09- 29.09




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი,, რესურს ოთახი
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი( მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
სახელმძღვანელოს გაკვეთილიდან ამოიწერს იმ ძირითად მოვლენებს რაც ხდებოდა უძველესი ადამინის ყოფა-ცხოვრებაში
მაგ: სად ცხოვრობდა? რას აკეთებდა?

რვეული,სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

სახელმძღვანელოში დატანილი სურათის დახმარებით აღწერს თუ როგორ გამოიყურებოდა უძველესი ადამიანი.
მაგ: როგორი აღნაგობისაა? რა აცვია? რით განსხვავდება დღევანდელი ადამიანისგან?


რვეული, სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1
მოსწავლე რუკის დახმარებით განსაზღვრავს უძველესი ადამიანის გადაადგილების მარშრუტს
მაგ: სად ცხოვრობდა თავდაპირველად? სად გადაადგილდა? რომელი ტერირიებზე დასახლდა?
საკლასო ოთახი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
მოსწავლე ჩამოთვლის უძველესი ადამიანის საქმიანობის ტიპებს
მაგ: შემგროვებლობა, ნადირობა, მიწათმოქმედება, მესაქონლეობა
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
მიმართულება: 1. სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა

გრძელვადიანი მიზანი:  
სტ.VII.3. სწს შაახასიათოს როს თს ისტორულ ოქაში არული ახმწიფოს მმართბის ფორბი.
სტVII 4. სწს შიმსლოს ოლიტიკური ოღწივნლოე ქისტორაშ.





მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

1.1ს   ცხრ ლშც   ახმძლოში   არულ        თან ულ ვნელოან ფაქბს ებ ალა ოლოგრი თამიმრობი უთვნათ მი ეპ
1.2გაისტორული შრომისოლრაღბს.
2/10-13/10

2

2.1რჩ -რთ ლას (ან აოარ ) ბი მსლო ში ედთა რო;
მაგ:ალექსანდრე მაკედონელის დახასიათება.

2.2 ისაუბრებს ომის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
მაგ: რომაული დაპყრობების მნიშვნელობა
16/10-27/10






მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
მოსწავლე ცხრილის დახმარებით ჩამოწერს ქრონოლოგიურად ისტორიულ ფაქტებს
სახელმძღვანელორვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

ასახელებს სხვადასხვა ბრძოლის იარღებს და  აღწერს მათ დანიშნულებას
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1

ერთ-ერთი ბრძოლის მაგალითზე ახასიათებს მხედარმთავარს
სახელმძღვანელო რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
აირჩევს ერთ-ერთ ომს და შეძლებისდაგვარად მსჯელობს მის შედეგებზე
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი

მიმართულება: 1. გარემო და ეკონომიკა
                            2.ადამიანი და საზოგადოება
გრძელვადიანი მიზანები:  
სტ.VII.5. სწს შა  ახ, თუ რა გაას ახივროახლბიტიპე, აზოგაბირაბსბის გავითა.
სტ.VII.8. სწს შსი, ორმა, რაა გაოს ა
თუ ისტორული ოქისათი უთბიმიედვით.


მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

1.1ნდივიუალრად ან ჯგუფრი აობისას ცხრ უაბი გამიგრაციიტიპებს. აჯგუფა   ტიმიგრაციბსა შბს;
2.2 რს    ,    რომელშც    აღწერს    აქართლოში    ოფლან    ქალაქში გაახლული  ახ ცხოას  

22/01-16/02

2

2.1 გაეცნობა სამყაროს შვიდ საოცრებას
2.2 გაეცნობა ქრისტიანულ რელიგიას და მის ცნებებს
19/02-23/03




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
ცხრილის დახმარებით აჯგუფებს შიდა და გარე მიგრაციებს
სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2
რვეულში წერს რამოდენიმე წინადადებით სოფლიდან ხალხის წამოსვლის მიზეზებს
რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.3
მსჯელობს საქართველოს მოქალაქეების გარე მიგრაციის მიზეზებზე
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1
2.1ვერბალურად აღწერს სამყაროს შვიდი საოცრებიდან ერთ-ერთს ილუსტრაციის გამოყენებით

კლასი. ილუსტრაცია.
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
რვეულში ჩამოწერს ქრისტიანობს იმ ძირითად ცნებებს , რაც მისთვის ნაცნობია
კლასი, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი

მიმართულება: 1. კულტურა და რელიგია
გრძელვადიანი მიზნები:

სტ.VII.9. სწს შა გააზროს რიივნლოაზოგაბის ცხომსოფლისტორულ .
სტ.VII.10. სწს შმსლოულურს შწი.


მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

1.1 ანსხვავებს ისტურ ოლისურ
1.2აყალიბს    მსოფლი    ლაე    თოდ    გაული    ბი
(ქრისტია, ისლამი) ბს;
1.3ჩაოთ რონეებს, რობსაც გაუთლი წვლი მივიისლამისა ქრისტიბი ჩაოყალიბაშ.
2/04-20/04

2
2.1 თს ბს, როგ სწლონე გა ეპბსა თუ  ში
2.2.რს ას გოგოის ბიბი გაათბი მიბი უთაროე გაულ ბს თუ ;
7/05-25/05



მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1.1
რვეულში ჩამოწერს ცხრილის დახმარებით მონოთეისტურ და პოლითეისტურ რელიგიებს
სახელმძღვანელო,რუკა, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

რვეულში ჩამოწერს მსოფლიოში გავრცელებულ რელიგიებს რუკის დახმარებით
სახელმძღვანელო,რუკა, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.3
მსჯელობს პიროვნების როლზე რელიგიაში
კლასი
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1

ცხრილში ჩამოწერს განათლების სისტემის განსხვავებს სხვადასხვა ქვეყანაში
სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
რვეულში რამოდენიმე წინადადებით წერს განათლების მიღების მნიშვნელობაზე
რვეული
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი



























No comments:

Post a Comment